Pasākumu organizēšana

Viens no mūsu apvienības mājmācības ģimeņu ieguvumiem ir savstarpējā dalīšanās pieredzē un zināšanās, kā arī kopīgu pasākumu organizēšana bērniem (vai vecākiem) - tuvākas un tālākas ekskursijas, muzeju un izstāžu apmeklējumi, dažādas nodarbības, utt.

Organizējot šādus pasākumus, ĢSA biedri ne tikai sagādā jautrus un informatīvus brīžus savai un citām ģimenēm, bet arī tiek atbrīvoti no biedra naudas par doto pusgadu.

Biedram, kurš ir sarunājis kādu nodarbību vai ekskursiju, vispirms ir jāizveido publiski rediģējama tiešsaistes pieteikuma anketa/tabula, kurā interesentiem pieteikties. Šāda anketa var būt noformēta kā Google Sheets, Microsoft Excel Web vai tml.
Varat izmantot mūsu Google Sheets piemēru (to nepieciešams lejupielādēt un saglabāt savā Google Drive vietnē).

Organizatoram tad jānosūta uz ĢSA e-pasta adresi saite uz izveidoto tiešsaistes anketu un jānorāda informācija par pasākumu:
  • pasākuma nosaukums un īss apraksts,
  • norises vieta, laiks, maksa,
  • vecums bērniem, kam nodarbība paredzēta,
  • pieļaujamais dalībnieku skaits,
  • vecāku iesaistīšanās un citi nosacījumi,
  • organizatora kontaktinformācija.
Gadījumā, ja ir kādas grūtības izveidot tiešsaistes pieteikšanās anketu, varat e-pastam pievienot anketu kā Microsoft Excel failu vai vienkārši pasākuma informāciju teksta formātā.

Nosūtītais e-pasts tad tiks pārsūtīts visiem biedriem.

Lai saņemtu biedru naudas atlaidi par doto pusgadu, organizētājam pēc pasākuma jānosūta uz ĢSA e-pasta adresi paziņojums, ka pasākums ir noticis.